Machiajul ochilor 1

Despre machiaj am vorbit foarte putin pana acum, iar asta in mare parte din cauza faptului ca nu sunt foarte ahtiata dupa cosmeticele pentru machiaj. Nu obisnuiesc sa folosesc farduri sau gene false. Practic, machiajul meu este cat se poate de simplu, insa am invatat in timp sa acord importanta si unor aspecte pe care pana de curand le ignoram. Unul dintre ele este aspectul genelor mele. In primul rand, am genele lungi si drepte. De aceea era necesar sa fac ceva in aceasta privinta. Mi s-a recomandat un cleste pentru curbarea genelor. Initial, mi-am cumparat ceva ieftin din comert. La doua saptamani, cazuse buretele si incetasem sa-l mai folosesc. Dar apoi m-am gandit sa caut ceva mai de calitate pe aoro.ro.  Si am gasit un cleste pentru curbarea genelor de la Artdeco.

cleste pentru gene Artdeco

Dar ce mi-a placut cel mai mult la clestele Artdeco este faptul ca vine intr-un reciepient din plastic. Asa ca pot sa-l tin curat si departe de celelalte cosmetice. Ah, si are doua pernite de rezerva, dar pana acum nu a fost necesar sa le schimb.

Am cautat cateva tutoriale pe net care sa ma invete cum sa-l folosesc mai bine. Oricum, regret ca nu m-a preocupat acest aspect mai din timp. Genele curbate fac ochii sa para mai femini si mai seducatori. Acum curbarea genelor face parte din rutina mea zilnica de ingrijire, pentru ca folosesc clestele si cand nu intentionez sa ma machiez. Dar e pur si simplu placut sa le dau acel efect de curbare.

Daca nu stiai, Artdeco este o companie germana cu o gama variata de cosmetice, in special pentru machiaj. Ok, Artdeco comercializeaza si ochelari (ii gasesti in sectiune eye wear pe site-ul oficial). Poti sa o iei usor razna daca treci in revista produsele lor. Nu doar ca sunt tentate, dar oferta e covarsitoare. As putea sa ajung sa-mi cumpar un gel pentru accelerarea cresterii genelor, desi genele mele nu au nevoie de asa ceva. Dar sunt toate frumos prezentate si imi fac cu ochiul.

Va las, ma duc sa-mi curbez genele.

Pe curand,

JB

Leave a Reply

