Ingrijirea parului cu produse Babaria

La inceputul verii ramasesem fara produse de ingrijire a parului si aveam chef sa incerc ceva nou. Asa ca am inceput sa caut online cosmetice pentru par si m-am gasit in sectiunea de cosmetice Babaria a magazinului aoro, de unde fac adesea cumparaturi. De fapt, nu a fost chiar intamplator pentru ca mai folosisem cosmetice pentru ingrijirea corpului de la Babaria si am fost multumita. Dar o sa va povestesc in alt articol despre produsele pentru corp de la aceeasi marca.

De asemenea, am apreciat cantitatile lor generoase la preturi accesibile. Samponul pe baza de aloe vera are o cantitate de 500 ml pentru un pret de doar 23 RON. Ce?! Nu am sa-l termin niciodata. Dar pana la urma, am suficient cat sa spumez de doua ori la fiecare spalare si sa ma tina inca multa vreme. Mai este necesar sa va spun ca trebuie sa spumati parul de doua ori la fiecare spalare? Prima spumare indeparteaza impuritatile, la a doua spumare indepartati grasimile. Nu am sa mai intru in detalii ca precis stiti voi mai multe decat mine.

Dar tot spalarea deshidrateaza parul. De aceea nu ma rezum niciodata la a folosi doar sampon si prefer si un balsam de par sau o masca. De data aceasta, le-am cumparat pe toate impreuna. Aleg in general sa folosesc produse din aceeasi gama. Mai jos puteti vedea samponul hranitor Babaria Aloe Vera si masca pentru protectia culorii Babaria Ginseng. (De obicei le tin in zona dusului, asa se explica picaturile de apa. Dar daca sunt de efect, va rog sa-mi spuneti si o sa stropesc toate produsele de acum incolo inainte de a le poza). Avand parul vopsit, ma orientez spre cosmetice pentru ingrijirea parului vopsit. Insa, fiind vara, parul este oricum expus razelor solare. Asa ca renunt la a ma consuma intutil. Desi cu siguranta nu poate fi de prisos. In sezonul rece, imi vopsesc din nou parul si revin la produse pentru protectia culorii.

Babaria

 

Ok, masca trateaza si hraneste parul expus influentei negative a factorilor externi, insa nu este recomandat a fi folosita decat cel mult odata pe saptamana. In rest, recurg la balsamul de par, fara de care nu m-as descurca. Parul meu este prea uscat dupa spalare, iar fara balsam de par, aranjarea lui nu ar fi posibila. Cum oricum spumez si clatesc samponul de doua ori, cand am aflat ca exista balsam fara clatire, am fost instant tentata. Ca sa va lamuresc, cu fiecare clatire, culoarea parului pierde din intensitate. Nu vreau sa ma vopsesc atat de des si prin urmare, este in interesul meu sa pastrez intensitatea culorii cat mai mult timp. Dupa cum v-am zis. pe timp de vara sunt mai indiferenta. Probabil ca as rezolva mai usor problema daca mi-as expune parul mai putin la soare. Insa nu-mi place sa port palarii. Asa ca imi asum.

Am decis sa incerc un balsam de par fara clatire , iar cel de la Babaria avea sa-mi intregeasca setul din care faceau deja parte samponul si masca de par. Cum nu stiam nimic despre balsamul fara clatire (balsam leave in), aveam si motive sa ezit. Ma temeam ca imi va ingreuna parul, lasand o particula lipicioasa pe fir. Insa nu! Experienta a fost placuta inca de la inceput si pot sa zic ca acum nu m-as mai intoarce la balsamul ce necesita clatire. E si mai eficient, parul e mai putin stresat. Si este simplu de folosit: se pulverizeaza parul spalat si ud de la o distanta de aprox. 30 cm.

balsam fara clatire

 

Dar admit ca nu am deprins inca reflexul de a folosi balsamul imediat dupa spalare. Asa ca de multe ori imi amintesc tarziu, cand parul incepe deja sa se usuce. Insa incet incet ma obisnuiesc. Oricum, imediat dupa pulveriare, diferenta e sesizabila. Imi scapa parul de efectul de sarma de dupa spalare, iar sentimentul e cat se poate de placut.

Daca nu ati incercat pana cum un balsam leave in, cel de la Babaria este recomandarea mea, pentru ca acesta e unicul pe care l-am incercat (deocamdata).

Pe curand,

J B

 

Leave a Reply

