Cumparaturi ASOS

M-am obisnuit in ultimul an sa fac achizitii online. De unde pana anul trecut nu as fi conceput sa-mi fac cumparaturile in mediul online, astazi imi cumpar si incaltamintea din magazinele virtuale. Cred ca motivul pentru care am ezitat multa vreme pana sa am curajul sa apas butonul ,,cumpara” e lipsa de incredere in aceasta forma de comert. Dar lipsa mea de incredere era cauzata de lipsa de informatii. Nu stiam cum decurg comenzile plasate online, ce riscuri imi asum, ce responsabilitati isi ia comerciantul. In plus, auzisem de multe farse online, dar despre care nu incercasem sa aflu mai multe incat sa pricep si contextul in care acestea se intampla. Asa ca era o nebuloasa pentru mine in zona cumparaturilor online, pe care nu am incercat sa o lamuresc. Mai ales ca nu pricepeam de ce as cumpara de pe net din moment ce mall-uri si magazine propriu-zise rasar in cartierele din Romania peste noapte.

Intamplarea face ca am inceput sa aud tot mai multi cunoscuti povestind de comenzile lor online si sa inteleg ca lumea in jurul meu foloseste internetul si in acest scop. Ba chiar e o activitate recurenta si la fel de banala ca mersul la mall. Dupa ce m-am informat mai bine si am inteles ca poate fi safe (desi, intr-adevar, incidente sau farse inca se pot intampla), am remarcat si faptul ca magazinele online au o oferta de produse mult mai mare, iar uneori chiar si preturi mai mici. Unele magazine online ofera chiar transport gratuit, ceea ce genial. Unul dintre aceste magazine si la care eu am plasat comenzi de nenumarate ori este si ASOS.

ASOS

Oricat de mult imi place ASOS, trebuie sa va avizez ca produce dependenta. In primul rand, catalogul de produse e coplesitor. Poti pierde zile intregi navigand paginile lor. Deci poate fi o capcana pentru cei cu patima cumparaturilor. De aceea iti recomand sa fii specific/a in cautare daca vrei sa reduci din timpul alocat cumparaturilor. Apoi, trebuie sa te mai avizez ca nu sunt punctuali cand vine vorba de livrare, insa mereu se onoreaza. Dar trebuie sa ai rabdare. Asa ca ia in considerare si acest parametru daca obisnuiesti sa faci cumparaturi in ultimul moment.

Iar serviciul clientii nu este chiar la indemana oricui. Trebuie sa treci prin mai multe filtre pana ajungi sa vorbesti cu un operator. Dar asta pentru a evita intrebarile inutile la care raspunsurile se gasesc deja pe site. Insa nu te ingrijora, daca intr-adevar intampini o problema, cei de la serviciul clienti vor raspunde la alerta ta.

ASOS-Global-Headquarters-by-MoreySmith-London-04

 

Dar apoi o sa te incante varietatea lor de produse si preturi, discount-urile lor si daca esti pe faza, poti prinde si coduri de reducere. Ah, si sa nu uit, pe asos.com gasesti si un Daily News Feed cu ponturi pentru styling. Sigur o sa mai pierzi timp si in rubrica lor de articole. Dar hei, ASOS e un brand si si-a castigat popularitatea pe buna dreptate. Alte magazine online ma cam descurajeaza cu taxele lor de transport ori nu ma aflu in zona lor de livrare. Pe cand ASOS acopera usor Romania.

Daca ai facut deja cumparaturi pe ASOS, nu ezita sa impartasesti in sectiunea de comentarii impresiile tale. Mi-ar placea sa le citesc.

 

Pe curand,

JB

Leave a Reply

