Impotriva celulitei!

Vehement impotriva celulitei, mai ales dupa ce tocmai m-am intors de la mare. Este timpul sa-i venim de hac celulitei. Eu, cel putin, m-am indignat vara asta.

Refuz sa ma conformez cu celulita sau cu fuste si pantaloni lungi. E un compromis cu care pur si simplu nu ma impac. Celulita s-a instalat prea devreme. Nu pare sa tina de varsta si nici de faptul ca incerc sa mentin un ritm de viata activ. Pot sa spun ca fac sport regulat, insa nu am reusit sa combat cu succes celulita. Am dezvoltat si obiceiul de a cauta alimente sanatoase in defavoarea celor pe baza de grasimi artificiale.

Imi amintesc cand am aflat ca celulita inseamna depunerea de grasimi artificiale pe care organismul nostru nu stie cum sa le proceseze. Asa ca le depoziteaza in anumite parti ale corpului, cum ar fi picioarele. Am renuntat de atunci la margarina, care se stie ca e o varianta sintetica a untului. Dar toate aceste schimbari duc la rezultate vizibile in timp. Cum sezonul cald e in desfasurare, a trebui sa apelez la o optiune cu efect imediat.

O colega de serviciu imi vorbise de crema anticelulita Eveline Cosmetics Slim Extreme 3D cu mentiunea ca ,,simti cum arde grasimile”. Am incercat si, intr-adevar, in zonele in care aplicam crema simteam o supraincalzire. Usor incomod, dar un bun indicator pentru eficienta produsului.

crema anticelulita EvelineMi-a placut initial cantitatea generoasa in care vine acest produs (250 ml). Il folosesc dupa fiecare dus si pare sa ma tina multa vreme pentru ca au trecut deja cateva saptamani, dar flaconul arata de parca nici nu ar fi fost folosit. De preferat este ca produsul sa fie aplicat seara inainte de culcare. Descris ca ser termo activ, promite sa elimine tesutul adipos si sa remodeleze. L-am gasit accesibil ca pret, mai ales dupa ce in prealabil experimentasem cu produse mai costisitoare si mult mai putin eficiente.

Totusi, trebuie sa aplicati crema cu grija doar in zonele de interes pentru ca efectul arzator este, dupa cum deja am spus, relativ incomod. Desi, la temperaturi de iarna, e chiar solutia ideala. Eu aplic crema doar pe coapse si burta. Practic, ma indoiesc ca ar fi eficient pentru brate sau alte zone. Conform informatiilor de pe site-ul oficial, rezultatele sunt vizibile dupa primele patru saptamani. De aceea, am incercat sa folosesc crema cu regularitate.

Eu am cumparat aceasta crema la recomandarea colegei de serviciu, insa ulterior am observat ca in magazinul aoro se gaseste o gama variata de produse anticelulita Eveline CosmeticsMi-a atras atentie cea cu acid hialuronic. Ba chiar, se pare ca exista si o varianta 4D a celei despre care v-am vorbit aici. Dar ramane pentru urmatoare comanda.

Sper ca v-am oferit o solutie. Nu va ramane decat sa aflati pe pielea voastra.

Pe curand,

J B

Leave a Reply

