Crema de fata

Am inceput deja sa acord o deosebita atentie problemei ridurilor. Am doar 26 de ani, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa ma preocupe de pe acum problemele pielii mature. Cunoastem ca este mai bine sa prevenim decat sa tratatam. Desi in cazul ridurilor, tratamentul e mai mult o cosmetizare, ale carui rezultate nu sunt chiar admirabile. Da, ma refer la acele interventii estetice si nu stiu daca ar mai trebui sa va amintesc aici de imaginea acelor femei cu fata crispata, care devin materie prima pentru glumitele mondene. Incapabile sa zambeasca sau sa se incrunte, raman inghetate in aceeasi expresie sinistra. Pe de alta parte, sunt de admirat doamnenele, care desi trecute de prima tinerete, timpul pare sa fi fost ingaduitor cu ele. Acum nu am sa neg ca influenta genetica are un aport semnificativ in procesul de imbatranire, dar putem amana aparitia sau atenuarea ridurilor printr-o ingrijire adecvata. Astfel, evitam recurgerea la interventii cosmetice care fac mai mult rau decat bine. Oricum, rezultatul e ridicol in cele mai multe dintre cazuri.

Eu am inceput tratamentul impotriva imbatranirii cu crema Q10 de la Eucerin la recomandarea unei prietene, care m-a si sesizat cu privire la necesitatea de a incepe sa folosesc creme antirid. Pana atunci, am ignorat acest aspect sau aspectul meu (dupa cum apreciati jocul de cuvinte).

Eucerin Q10 Active

Obisnuiam sa folosesc o crema de corp Dove…da, pentru fata. Daca v-am amuzat, o sa continui prin a va spune ca NU am renuntat la ea. O folosesc de ani de zile. Am un ten uscat, ceea ce ma predispune si mai mult la aparitia ridurilor. Pot sa spun ca daca ma spal pe fata si nu aplic imediat dupa o crema, in doar cateva minute pielea va incepe sa se stranga, dandu-mi o senzatie neplacuta. Continui sa folosesc Dove seara inainte de culcare. Hidrateaza perfect si simt asta dimineata cand ma trezesc si constat ca pielea mea este elastica. Am incercat sa folosesc Eucerin si seara, insa nu am fost la fel de multumita. Dar crema de la Eucerin mi-a venit in ajutor dimineata, cand nu pot sa folosesc o crema atat de grasa ca cea de la Dove.

Dar trebuie sa stiti ca nu exista reteta corecta sau produsul ideal. Eu v-am impartasit rutina mea de ingrijire, insa inteleg sa nu va tenteze sa o urmati ori sa o urmati fara rezultate semnificative. Ideea este ca indiferent ca produse alegeti, aveti nevoie de o crema de noapte mult mai hidratanta decat cea de zi. Iar din motive estetice, crema de zi e de preferat sa intre rapid in piele. De aceea, pentru mine combinatia Eucerin (dimineata) + Dove (seara) functioneaza.

De asemenea, daca alegi sa folosesti o crema antirid, ai grija sa te interesezi in prealabil de ce ai nevoie. Sunt mai multe tipuri de creme antirid pentru diferite probleme. Poti chiar consulta un dermatolog, lucru pe care eu admit ca nu l-am facut.

Pe curand,

J B

One thought on “Crema de fata

Leave a Reply

