Cosmetice Decleor

Cosmeticele Decleor au aparut in rutina mea intr-un moment in care imi cautam o crema pentru protectie solara, dar si o masca de fata. Odata cu varsta (am trecut de patrimea de secol), am devenit si mai responsabila privind ce/cum consum. Asa ca mi-am directionat atentia catre piata bio. Evident, imi afecteaza bugetul, dar nu intr-o masura semnificativa. Oricum, cred ca am mai abordat aspectul acesta si in articolele precedente. Nu vreau  sa va plictisesc.

Ideea este ca fiind la inceput in explorarile mele pe aceasta nisa de produse, stiu prea putin despre marcile cu care ma intalnesc. Cautand in sectiunea de cosmetice bio din magazinul online aoro am dat de multe nume care nu-mi spuneau nimic. Dar am ajuns sa ma familiarizez cu marca Decleor. Imi doream in mod expres o crema de protectie solara pentru fata, o crema care sa vina intr-un tub mic, pe care sa-l pot purta in geanta si care, evident, sa contina doar ingrediente naturale.

Cum mi-a ajuns pachetul cu cele doua produse, le-am si facut o poza, iar acum, dupa cateva saptamani de folosire, pot sa va si vorbesc despre experienta mea cu ele. O sa incep cu crema pentru protectie solara Decleor Aroma Sun Expert. Mi-a placut initial ambalajul mat de culoare roz inchis, cu un aspect usor minimalist. M-a atras dintotdeauna estetica pop art si acest produs ma duce cu gandul la incercarile lui Andy Warhol. Iar crema in sine nu a fost deloc dezamagitoare, cu atat mai mult cu cat mie nu-mi place sa ma bronzez. O aplic doar pe fata, gat si piept, zone mereu expuse la soare pe care ma bronzez ma mult decat pe restul corpului. Usor agasata de acest aspect in fiecare vara, am decis anul acesta sa gasesc o crema special dedicata zonei fetei si gatului, fiind partea corpului cea mai expusa la soare (in cazul meu cel putin). Iar acum pot sa spun ca nu mai exista o discrepanta la fel de mare intre culoarea pielii din zona fetei,gatului si restul corpului.

Crema de protectie solara este recomandata a se utiliza si in zilele innourate, insa eu admit ca imi amintesc sa o folosesc doar cand vad razele puternice si imi trece prin cap sa-mi iau si ochelarii de soare. E adevarat ca gama produselor pentru protectie solara e atat de larga, incat nu-ti ramane decat sa stabilesti criteriile dupa care sa le alegi. Astfel restrangi lista optiunilor, iar apoi e mai mult o chestiune de a da cu zarul. Eu am dat cu zarul pentru aceasta crema si tot ce imi doresc acum este sa ma tina pana la finalul verii. Are un factor de protectie 30, cu care nu poti da gres indiferent de cat de deschis sau inchis ai tenul. Un SPF sub 30 nu asigura o protectie la fel de eficienta. Eu am tenul deschis, dar as fi optat pentru o crema cu SPF 30 si daca aveam tenul mai inchis. Repet, mai multa protectie nu are ce sa strice. Are efect antirid, dar apoi orice produs pentru protectie solara lupta impotriva imbratranirii sau ar trebui. Logica? Razele UVA si UVB , de care ar trebui sa ne protejeze aceste creme, cauzeaza riduri.

Decléor Aroma Sun Expert

IMG_0089

 

Un alt produs achizitionat de la Decleor este masca de fata Decleor Aroma Purete. As putea usor sa o confund cu crema de mai sus, daca nu ar fi pentru galbenul aprins care le distinge clar. O aplic de doua ori pe saptamana si o las sa actioneze timp de 10 minute. Imi place in mod deosebit mirosul. As spune ca are in compozitie flori de liliac, dar e cel mai probabil impresia mea. Nu se usuca in timpul folosirii si se indeparteaza prin masare cu apa calduta. Am in general probleme cu tenul. Inca nu am reusit sa scap de acele cosuri care ma fac sa ma simt ca la pubertate. Dar ce am asteptat mai mult de la aceasta crema  este sa-mi imbunateasca textura pielii, desi efectul promis este cel de 2 in 1: purificare si oxigenare. Am mai putine cosuri de cand folosesc aceasta masca, dar nu as vrea sa leg acest fapt de folosirea cremei, desi e foarte posibil sa fie cauza directa. Dar o sa ma laud cu textura tenului, care e mult mai placuta.

Decléor Aroma Pureté

IMG_0090

 

Tranzitia mea la produsele bio este una treptata. Evident, mai detin multe produse care nu indeplinesc acest criteriu si la care nu are niciun rost sa renunt acum. Dar este important sa deprind o apreciere pentru lucrurile de calitate si sa evit consumul in exces. Pentru ca ce se intampla atunci cand alegi produse mai scumpe, este ca-ti temperezi si nevoia de a cumpara inutil. Iar daca nu ma credeti, incercati. 🙂

 

Pe curand,

JB

Leave a Reply

