Rame din lemn

V-ati gandit vreodata la ideea de a purta ochelari cu rame din lemn? Sau ati ajuns sa purtati din intamplare? Eu am aflat pentru prima oara de ramele din lemn de la un coleg care sa lauda cu ai sai ochelari din bambus. Dar am ramas la conventionalele rame din metal sau plastic. Insa cele din lemn imi fac cu ochiul de ceva vreme sau eu le fac cu ochiul de ceva vreme ca sa aterizeze si pe nasul meu.  Le-as incerca pe cele din bambus, care ar trebui sa fie foarte usoare.

 

d6736b0e940efeb6b9765868fa834b98

 

Evident, e si o chestiune de stil. Designul simplist si textura lemnului…cred ca intelegeti unde bat, ca si cum ai purta o piesa de mobilier. Nu v-a placut glumea mea? Atunci as mai avansa si argumentul eco, daca e sa comparam biodegrabilitatea lemnului cu cea a plasticului.

Mai jos puteti vedea un clip cu procesul de fabricatie al unui brand american care s-a specializat in astfel de ochelari – Shwood Eyewear. Bine, este de fapt un video despre cativa hipsteri care se dau cu skate-ul, lucreaza in photoshop si par sa se distreze facand manual fiecare pereche de ochelari in parte.

Leave a Reply

