Singurul meu parfum – J’Adore Dior

Parfumurile sunt printre putinele produse la care rar reactionez, Nu am reusit sa dezvolt o pasiune pentru aceste delicate substante care ar trebui ba sa-ti creasca increderea de sine, ba sa te faca sa te simti printre flori, ba sa te transforme intr-o femeie moderna, pardon postmoderna.

Prin urmare, nu am avut niciodata impulsul sa-mi cumpar parfumuri. Dar in ultimii cativa ani am ajuns sa ma familiarizez cu parfumul J’Adore Dior. Da, cunoscutul parfum a celor de la Dior, avandu-o pe frumoasa Charlize Theron ca reprezentanta.

Am primit acest parfum cadou de doua ori. Stiam de J’Adore cand l-am primit pentru prima oara acum 6 ani in urma. II vazusem recipientul pe billboard-urile de prin strainatate, cat si in reclama de mai sus. Se facuse prea mult tam tam incat sa nu stiu cu ce am de a face. De fapt, nu stiam cu ce am de a face pana cand l-am pulverizat pe pielea mea. Mi-a placut. A doua oara aveam sa-l primesc din nou de la mama prietenului meu de atunci.

IMG_0076

Astazi continui sa-l folosesc dupa multa vreme de pauza. Nu ca nu l-as fi vrut, insa am fost foarte nomada in ultima vreme si nu-si prea gasea loc in bagajul meu. Dar acum m-am asezat si i-am gasit si parfumului un loc pe raftul meu. Cred totusi ca o varianta travel size s-ar plia foarte bine pe stilul meu de viata. Din pacate, momentan trebuie sa ma multumesc  cu acest recipient al carui capac imi aminteste de acele neck rings purtate de femeile din triburi asiatice, care isi alungesc astfel gatul.

Dupa o perioada in care J’Adore nu a facut parte din rutina mea, sa miros din nou aceasta aroma e ca si cum as retrai acele vremuri. Dar J’Adore sigur face parte din amintirile multora, avand in vedere ca fost lansat in 1999, iar in prezent este unul dintre cele mai populare parfumuri.

Practic, desi am inceput sa port J’Adore din primul an de facultate, cred ca mi se potriveste mai mult acum. Este un parfum elegant, nu chiar destinat femeilor foarte tinere. Poate chiar ma voi bucura mai mult e acest parfum cand voi mai creste putin. A nu se intelege ca J’Adore imbatraneste, ci ca nu te-ar avantaja daca ceea ce iti doresti sa transmiti e ca inca esti o fata ingenua, care isi cauta stilul.

Leave a Reply

