Neutrogena pentru ingrijirea mainilor

Desi mi-am cumparat crema de maini Neutrogena la inceputul iernii, continui sa o folosesc la fel de mult si acum in plina primavara. De fapt, am mainile mai uscate in sezonul cald decat in sezonul rece. Dar este oarecum logic. In sezonul rece nu-mi expun mainile pentru ca folosesc manusi. Insa primavara renunt la manusi, iar vantul de afara si deshidratarea isi spun cuvantul.

Crema de maini neutrogena

Initial, am cumparat aceasta crema din cauza gramajului de doar 50 ml, varianta de buzunar. Imi doream o crema de maini pe care sa o pot purta cu mine in geanta peste tot, ba chiar sa o strecor intr-un buzunar ca sa-mi fie la indemana. Cred ca nu ar trebui sa lipseasca crema de maini dintre micile lucruri indispensabile pe care le purtam cu noi. Personal, gasesc foarte frustrant cand am mainile crapate si trebuie sa astept pana ajung acasa ca sa aplic o crema care sa salveze situatia. Dar am invatat sa fiu practica si sa nu ma mai gasesc in aceasta situatie.

Apoi recunosc ca am ales o crema de la Neutrogena datorita formulei norvegiene care promitea mult. Si nu m-am inselat. Insa, am fost surprinsa sa aflu ca marca este una americana, fiind fondata in 1930, asta daca numele si steagul Norvegiei v-a indus in eroare ca si pe mine. Dar ce inseamna formula norvegiana? Inseamna ca glicerolul este ingredientul principal, care actioneaza ca un emolient si hidratant. Se rehidrateaza pielea uscata prin retinerea umiditatii ce pastreaza pielea moale, protejandu-o, de asemenea, impotriva uscarii.

Ar mai trebui sa stiti ca este o crema consistenta. Totusi, se absoarbe relativ usor. Si nu are deloc miros. Iar in ciuda gramajului mic, este estimata a tine pana la 200 de aplicari. Dovada fiind faptul ca am cumparat-o in iarna si inca nu s-a terminat.

Si vestea buna este ca o puteti achizitiona in aceasta perioada din magazinul online aoro.ro la pachet promotional, impreuna cu balsamul de buze, oferta de care eu nu am beneficiat cand am cumparat-o. 😦

 

Pe curand,

J B

 

Leave a Reply

