Primul meu deodorant bio – LAVERA

Poate ca am inceput sa iau in considerare cam tarziu folosirea deodorantelor bio, mai exact acum 3 luni in urma. Dar asta pentru ca eram sceptica privind eficienta lor. Acum cativa ani am intalnit o doamna care se ambitiona sa-si traiasca viata sanatos si printre altele ma aviza sa renunt la folosirea deodorantului, pentru ca ar contine aluminiu. Iar componenta aluminiu se stie ca poate cauza cancer la san. Ca orice femeie, n-am sa pretind ca nu m-am alarmat. Si desi am priceput bunele intentii ale dansei, vremurile postmoderne m-au invatat sa fiu usor impasibila din scepticismul ca oricum nimic nu mai este astazi sanatos. Sau altfel spus…,,tot ce e bun in viata e imoral, ilegal sau ingrasa”. Cred ca sunteti familiarizati ca zicala.

Dar aceeasi doamna prefera sa foloseasca excesiv servetele umede pentru a compensa lipsa deodorantului din igiena ei. Cum am gasit obositoare si incomoda aceasta rutina, am ales sa raman la deodorantele clasice. Totusi, invazia de informatii privind produsele bio mi-a starnit interesul. Iar la un moment dat mi s-a parut logic si normal sa gasesc pe piata un deodorant bio, fara saruri de aluminiu sau ftalati si fara a ma complica cu servetele umede. Foloseam deja un lapte de corp bio de la Lavera care mi-a placut mult. Asta mi-a directionat atentia catre un deodorant din aceeasi marca. Asa am ajuns la deodorantul spray Lavera Body Spa Orange Feeling.

Image

Mie imi plac mult portocalele. Deci nu puteam sa nu-l aleg pe cel cu esenta de portocale. Dar gama de cosmetice Lavera este mai larga. Aveti de unde alege, de la cele florale cu esenta de trandafiri pana la cele cu miere. Mhhh…

 

Admit ca la inceput nu am fost foarte entuziasmata de ideea de a inlocui deodorantul clasic cu unul bio. Transpiratia e o problema de ordin social. Nu vroiam sa experimentez cu asa ceva, dar trebuia sa o fac. Iar deodorantul de la Lavera nu m-a dezamagit. Cele 24 h de protectie mentionate chiar si pe sticluta vor fi chiar fresh. Pana la urma, cei peste 20 de ani de experienta a marcii germane Lavera  in creare de produse de ingrijire a pielii inovatoare, eficiente, naturale si organice isi spun cuvantul. Lavera a reusit sa aduca pe piata deodorante bio care sa inlocuiasca cu succes pe cele clasice.

*Ingredients for Lavera organic orange deodorant spray: Alcohol*, Water (Aqua), Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Water*, Camellia Oleifera Leaf Extract*, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water*, Melissa Officinalis Water*, Humulus Lupulus (Hops) Extract*, Tilia Cordata Extract*, Hippophae Rhamnoides Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil*, Fragrance/ Parfum (natural essential oils), Citral**, Geraniol**, Citronellol**, Limonene**, Linalool** * Ingredients from Certified Organic Agriculture ** Essentials Oils Vegan  

 

2 thoughts on “Primul meu deodorant bio – LAVERA

Leave a Reply

