Un interest – Pinterest.com

Am vrut sa incep acest blog vorbindu-va de platforma Pinterest, pe care am inceput sa o folosesc acum aproximativ un an in urma. Pana atunci, dadeam de iconita site-ului pe aproape orice pagina de internet ma aflam, dar fara sa-i cunosc functionalitatea, nu o accesam. Pana intr-o zi, cand am devenit suficient de curioasa cat sa ma lamuresc despre ce e vorba. Evident, de cand am inteles la ce si cum se foloseste, am devenit tot mai entuziasmata de idee. Daca nu stii despre ce vorbesc, Pinterest functioneaza ca o unealta (tool) pentru a-ti crea un wishlist. Practic, contul tau de Pinterest va deveni coltisorul de internet preferat. De ce? Pentru ca acolo se vor gasi toate lucrurile frumoase de care ai dat navigand si care te-au inspirat suficient de mult, incat te-ai gandit sa le colectionezi ca sa poti reveni asupra lor.

Image

Iar daca esti o persoana mai ordonata de fel, cred ca o sa te incante faptul ca pe Pinterest poti sa-ti aranjezi placerile in foldere cu o tematica stabilita de tine.

De asemenea, poti rataci si prin folderele altor useri, ceea ce uneori e chiar mai captivant, pentru ca poti gasi lucruri noi pe care se le adaugi la colectia ta. Butonul ,,Pin it” devine un reflex, dar un reflex care iti cade bine. Poate ai vazut un citat care ti-a placut si pe care nu ai vrea sa-l uiti? Pin it! Sau o veioza care ar arata perfect pe biroul tau? Pin it!

pinterest

As vrea sa-ti spun mai multe. Dar as prefera sa-mi impartasesti tu primele sau ultimele impresii din experienta ta pe Pinterest. In cazul meu, m-a ajutat sa-mi infrumusetez viata, accesorizandu-o cu micile detalii, dar care conteaza. Stii tu despre ce vorbesc…Insa ma opresc aici cu destainuirile. Sper ca ti-am starnit curiozitatea.

 

Pe curand,

JB

 

Leave a Reply

