Fascinatia gri

Admit ca am o fascinatie pentru culoarea gri. Poate vine din indignarea mea ca griul este mereu asociat cu starea de spleen. Evident, refuz sa accept aceasta idee. Pentru mine, griul nu deprima, ci distinge. Da, gasesc griul a fi foarte elegant.

Asa ca m-am bucurat cand acum cateva zile in urma am dat intamplator de un articol despre lenjeria intima gri, cum ar fi subestimata. Intradevar, negru sau alb raman optiuni clasice, dar lenjeria gri are un fel de ,,je ne sais quoi”. Este sexy, dar intr-un mod rezervat. Din pacate, nu detin articole de lenjerie intima gri, dar precis vor fi urmatoarea mea achizitie.

Intre timp, insa, am achizitionat o oja gri de la ANNY – un brand care produce doar lacuri de unghii, dar de calitate (spun ei). Iar eu nu as contesta. Cel putin consistenta este foarte buna. Eu am o indemanare lamentabila si din pacate trebuie sa cumpar doar oje care sa asigure o acoperire buna. Mai jos puteti vizualiza un spot ANNY destul de convingator, chiar daca vocea din off bolboroseste in germana.

Nuanta aleasa de mine si pe care o port cu placere este ,,velvet chinchilla”, cel mai probabil inspirata de culoarea animalutului mult vanat. Hehe, de aceasta data, nimeni nu sacrifica o sinsila, care ramane, din fericire, doar o muza pentru acest produs.

ANNY

Ah, era sa uit sa precizez de unde puteti achizitiona lacurile de unghii ANNY. Eu am gasit aceasta nuanta in magazinul Douglas. Vedeti aici listate toate brand-urile lor. ANNY se numara printre ele.

 

Pe curand,

J B

 

One thought on “Fascinatia gri

Leave a Reply

